19.11.2006
Den začínám těžbou zlata a děláním naturek. Dotahuju mining 1K pod lvl 60 a potom už se soustředím jen na RC. Získávám lvl 48, ještě potřebuju 2 a budu moct dokončit devious mind (teda až se Majdě podaří vytvořit sword bow, pochopitelně). Po roztrhání pytlíku se teleportuju do Port Phasmatysu a jdu si usmeltovat to zlato.
Smeltováním zlata získávám lvl 61 smithing, což už je dostatečně blízko požadavku na devious mind, takže víc už smithing zvedat nebudu. Vyrábím i nějaké ty prstýnky a pak se přesouvám do Morttonu. Jdu na haunted quest a zjišťuju, že ho Jagex udělal ještě těžší, než byl původně. Všechny přebíhací mezery jsou odstraněny, vozíky se nevrací, ale naopak blokují dráhu, takže hráč už nemá šanci projít při návratu vozíku ale musí skutečně utíkat před ním, což je riskatní. Nebo proběhnout kolem jeřábu, což je ještě riskatnější. Další změna - už si nelze schovat houbu do vozíku pro další návštěvu. To je od Jagexu už vyložená zlomyslnost, nutit hráče, aby po každém neúspěšném pokusu opět absolvovali celý ten maraton s houbou.
Takže další questík hotov, ještě ty tři nejnáročnější. Majda získává dva levely do streght, ale na combat to nemá naštěstí vliv. Vracím se do Morttonu a jdu si připravit materiál na svěcení séra.
loguju se na server 2 a jdu opravovat chrám a světit si séra. Materiál by měl tak zhruba stačit na posvěcení všech 42 sér (4) a ten jeden lvl co potřebuju. Pokud ne, mám zásobu skla a kůží, abych těch pár xp dorazil.
Combat lvl 64, total 1149, 224qp.