8.9.2006
Začínám v Uzeru, nabírám si ještě pár houbiček a vracím se do Shantay a nechavám se zavřít do vězení. Dělám si lvl 6 construction, těžím si inv ironu a jdu do taverly s clue, další clue vede do camelotu, Majda ovšem jde nejdřív do Burthorpe. Dělám si Death plateau questík a získávám tak combat lvl 11 a schopnost používat black weapons. Přesunuju se přes seers do Keldagrimu a začínám Giant dwarf quest, těžím si uhlí a jedu vlakem do dwarf mine a odtud do Edgeville.

Jdu do Varrocku a zapracuju na Biohazardu, začínám Family crest a si udělat digsite. Zjiěťuju důvod, proč si poslední týden tolik lidí na runehq a tipitu stěžuje na tenhle quest, Jagex ho pěkně tiše zcela překopal. Už nehledáte rock samples, ale lebku, pohár a plyšového medvídka Teddyho :). Největší změna je ovšem v mechanismu získání klíče od truhly, nyní se musí nejdřív prozkoumat západní důl a až potom v tom východním dostanete klíč. Fóra jsou plná stížností "jdu přesně podle návodu (netrkne je ani ten plyšový medvídek?!) a ten dělník mi prostě nechce dát klíč, co mám dělat." LOL. Odměna za digsite se mi pekelně hodí, jak expy do herblore, tak hlavně do miningu a to už nehovořím o těch dvou zlatých cihlách. Z digsite se přesunuju do Rimmingtonu, dělám si lvl 11 construction pomocí jílu, který těžím mezi respawningy zlata. Po natěžení 16 gold ores se přesouvám do Ardougne, dokončuju Biohazard a ještě si stihnu střihnout Seaslug, protože jsem si cestou z digsite do draynoru stihnul dodělat firemaking 30.

Vracím se do Draynoru a vyrábím si dyes a sbírám semínka, zahozená ostatními hráči. Přesouvám se do Lumbridge a cestou neustále trénuju fm. V Lumbridge si vyrábím 3 ring of recoils a vyzvedávám Zanik ze sklepa. Dotahuju quest až k oživení Zanik u June a pak s ní ještě dojdu do Lumby. Jsem už děsně ospalý, jdu spát. Combat lvl 11, total 467, 67qp.