Mermalionův stručný průvodce
světem RuneScape

Catapult construction Quest

tento úkol je jen pro platící hráče a není nijak složitý

Požadavky:
dokončený Regicide quest
lvl 44 Construction
lvl 42 Fletching
lvl 56 agility
lvl 54 smithing doporučen

Odměna:
2 questpointy
15000 xp do dovednosti Construction
5000 xp do dovednosti Fletching
30 teak planks
adamant halberd
2000 gp
zamezuje "friendly fire" při používání katapultu v CastleWars

První verze. Bez rozhovorů, zato s obrázky.


Návod

Vybavení: hammer, saw, knife, 10 mahagony planks, 90 mithril nail
doporučen ring of charos(a), antipoison potion, charged glory

Quest začíná rozhovorem se strážcem katapultu severně od tyras camp. Pak jděte zpět do tyras campu a pokecejte s generalem Hiningem, ten vám dá nakonec dopis pro catapult engineera. Najit inženýra, je trošku obtížnější, je sice téměř přesně na sever od katapultu, ale jde se tam přes wooden stick past od severního elfího tábora. pokecat. prostudovat schema. Přečíst dopis. Zdá se, že část dodávky byla už objednána u trpaslíka Rolada. Takže si za ním "doskočte". Rolad sídlí ve východním domečku u severního vchodu do dwarven mines (čili severovýchodně od faladoru).

Rolad už ale všechno odeslal. Je třeba to dojít do Port Sarimu zkontrolovat. Cestou si mužete opatřit 90 mithril nails a 10 mahagony planks a udělat wooden parts pomocí "make the repair parts" volby ve schemátku. V port Sarimu běžte do hospody a pokecejte s trpošem Thakim. Pak běžte pokecat s libovolným námořníkem v doku a požádejte o sailor hat. Ten se vam vysměje, ale dá vám radu, obraťte se na někoho, kdo není ve službě. Běžte zpět k hospodě a tam najdete ležet ožraleho námořníka hned přede dveřmi. Prohledejte ho a zabavte mu čepici. Nasaďte si ji a pokecejte znova s trpošem. Thakin vám tentokrát dodávku vydá a můžete se vrátit ke katapultu.

Pokecejte se strážným a otevře se vám hlavolam. Hlavolam má dvě strany, mezi kterými můžete přepínat buďto kliknutím na tlačítka po stranách hlavního okna nebo na tu pulkruhovou šipku v řídícím panelu. Abyste je od sebe lépe rozeznali, má pravoboční strana fialové pozadí a levoboční ho má okrové. Máte k dispozici 10 dílků různých tvarů, které jsou všechny zobrazeny ve spodní části hlavního okna hlavolamu. Dílek vyberete kliknutím. Posuny a rotace provádíte pomocí tlačítek řídícího panelu (viz vložený obrázek řídícího panelu v levé horní části fialové strany). Tlačítka tvaru šipky posouvají dílek v daném směru a kruhová tlačítka otáčejí dílek proti a po směru otáčení hodinových ručiček. To poslední tlačítko vpravo dole zruší všechnu vaší práci, takže ho mačkejte jenom pokud jste definitivně ztraceni. Hlavolam se dá předčasně ukončit kliknutím na malé X vpravém horním rohu hlavního okna hlavolamu. Řešení jsem vám tam dokreslil, tak snad nebudete mít potíže.

Pokecejte znovu se strážným a dostanete se ke druhému "hlavolamu" - střelbě na cíl. Cílem je zničit všechny tři pokusné cíle - balvany s velkým červeným X východně od katapultu. Rozhraní je jednoduché - spodními šipkami v řídícím panelu natáčíte katapult doleva a doprava tak, aby "muška" směřovala na cílový balvan. Střílí se tlačítkem fire mezi spodními šipkami. Horní část řídícího panelu odpovídá za vzdálenost - čím větší protiváhu použijete, tím dál katapult dostřelí. Pro nejbližší (prostřední) kámen snižte váhu na minimum levou šipkou. Pro nejvzdálenější kámen (ten vpravo) použijte naopak maximální možnou protiváhu a pro ten poslední kámen vlevo protiváhu o jeden dílek snižte. No a to je všechno. Pokecejte ještě jednou s guardem a odměna je vaše.


verze článku: 13.2.2008