Mermalionův stručný průvodce
světem RuneScape

Quiet Before the Swarm Quest

tento úkol je jen pro platící hráče, obsahuje několik lehkých hlavolamů, doba řešení cca x minut (s návodem).

Požadavky:
dokončený Imp Catcher quest
dokončený Wanted! quest
lvl 42 Strenght
lvl 35 Attack
dokončená alespoň jedna hra Pest Control (jedno s jakým výsledkem)

Odměna:
1 questpoint
4000 xp do dovednosti Attack
4900 xp do dovednosti Strenght
void knight seal(8)

první předběžná verze návodu.


Návod

Vybavení: žádné, ale hodí se teleport do faladoru případně explorer ring

Quest začíná pokecem s Tiffym ve Faladoru. Pošle vás za komodorem Mathiasem, ktereho najdete ve velke budově v severní části východní poloviny Void knight outpostu. Ten vás pošle za kapitánem Tyrem, který se nalézá uprostřed "náměstíčka" mezi domy východní části outpostu. Prokecejte pořádně všech zbylých devět NPC v této části ostrova a pak opět promluvte s Tyrem. Konfrontujte Jessiku a pak opět promluvte s Tyrem a pak s komodorem Mathiasem.

Následuje první hlavolam, což je jednoduché slide puzzle 3x3 dílky. Vysledný obrázek ma navíc zdobený okraj, patrně pro větší jednoduchost hlavolamu. Po dokončení hlavolamu následuje rozhovor s komodorem a pak cutscéna. Potom pokecejte s komodrem ještě jednou a vraťte se do Faladoru za sirem Tiffym. Než k němu půjdete, uložte si do banky vše, co máte u sebe. Následuje automatický teleport do Port Sarimu, kde ale najdete jen zmateného Korasiho. Takže automatický teleport zpět do Faladoru.

Pokecejte s Tiffym a jděte s ním do Templářské základny pokecat si s Korasim. To ovšem nikam moc nevede, takže se dohodněte s tiffym na použití stejné metody jako u Jessiky. Hlavolamy budou tentokrát dva. Nejprve musíte rytíře dostat přes most, který je bráněný příšerkami z pest controlu, takže pro přechod je nutné mít v ruce meč. Každý rytíř má svou "váhu" a za přechod mostu se vybírá "mýtné" ve výši této váhy. Pokud celkem zaplacené mýtné přesáhne 15, most spadne a začínáte znovu. Pokecejte s mýtným pro zahájení puzzle a potom s rytíři, abyste zjistili jejich váhu. Nejprve jděte přes most vy s Bernardem (pokecejte s ním) a pak jděte sami zpět (pokecejte s mýtným). Potom pošlete společně oba zbývající rytíře (pokecem s nimi) a přivolejte zpět Bernarda s mečem (pokecem s mýtným na vaší straně). Pak pokecejte znovu s Bernardem a oba přejděte na druhou stranu.

Tím je vyřešeno první puzzle a následuje druhý hlavolam. Zde máte pět účastníků výpravy a loď. Nejprve pokecejte s mýtným, abyste věděli, co máte dělat. Pak pokecejte postupně se všemi rytíři a pak jim přidělte (assign) jejich "role" v Korasiho vzpomínce. Přidělujete celkem tři kategorie - kde na lodi dotyčný byl, co viděl a na co myslel.

knightpositionthink aboutsaw
MathiashelmJessikaclouds
Amiriggingsistershark
Bernardcrownlunchseaweed
Dianadeckfightingseagull
Korasiholdpromotionpest

Pokecejte znovu s oběma a odejděte dveřmi pryč. Vraťte se na outpost a pokecejte s Tyrem. Tím je quest u konce


verze článku: 24.6.2010