Wanted! Quest
tento úkol je jen pro platící hráče a je středně obtížný a dost se v něm cestuje.
Požadavky:
dokončený Recruitment Drive quest
dokončený Rune Mystery quest
dokončený Priest in Peril quest
dokončený Lost Tribe quest
32 quest points
schopnost zabít lvl 33 black knighta
Odměna:
1 questpoint
5000 xp do skilu Slayer
přístup do White Knights Armory (a čestné členství v řádu)
Návod
Vybavení: lampa, 20 rune essence a 10000gp nebo material na výrobu commorbu (law rune, molten glass a slayer gem).
doporučeno jidlo, range zbraň a runy a itemy na teleportovaní - bohužel nelze říct předem kam.
Začína se ve Faladoru rozhovorem se sirem Tiffym Cashienem na lavičce v parku. Na dotaz po nějaké práci ("Do you have any jobs for me yet?") vám vysvětlí, že se vyskytl drobný legislativní problém s vaším členstvím v řádu Templářů. Abyste se mohli stát členem, musíte být nejprve bílým rytířem. A to nejste. No a stát se bílým rytířem vyžaduje pětiletou službu ve funkci pážete, což patrně nechcete a ani Templáři nehodlají tak dlouho čekat. Proto vymysleli náhradní řešení. Formálně se vzdáte členství v řádu Templářů a požádáte sira Amika o čestné členství v řádu bílých rytířů. No a až vám ho podaří získat, nebude už nic stát v cestě vašemu řádnému členství v řádu Templářů. Skočte si tedy do západní věže Faladorského hradu za sirem Amikem a požádejte ho o čestné členství v řádu (překvapivě volbou "No, not right now..."). Sir Amik je šokován, že o této možnosti vůbec víte, ale vaši žádost odmítne, protože přijímání čestných členů je možné jen v době krize. A teď zrovna naštěstí žádná krize není. Fajn. Skočte si znovu za lišákem Tiffym a požádejte ho o zorganizovaní nějaké "drobné" krize. Na to vám Tiffy potutelně odpoví, že krize ve skutečnosti už je, jen bylo třeba tuto informaci k siru Amikovi dopravit ve vhodnou chvíli. Jako například právě teď. Vraťte se tedy znovu k siru Amikovi a slibte mu pomoc při polapení věhlasného a nebezpečného kriminálníka, šíleného mága Soluse Dellagara ("Sure I'll help you!"). Sir Amik vás jmenuje čestným bílým rytířem a vyšle vás do neznáma zatknout výše jmenovaného ničemu (no ale kdyby skutečně nebylo zbytí a Solus snad kladl při zatýkání nějaký vyjimečný odpor, nebude vám sir Amik vyčítat, pokud by to Slous snad nepřežil). Neznámo se vám jako lokace asi moc nelíbí, ale sir Tiffy vám před tím slíbil nějaké vybavení, takže se k němu (už snad naposledy) vypravte. Má-li to být skutečně naposledy, musíte si vzít buď materál na výrobu komunikačního orbu (law runu, slayer gem a molten glass) nebo 10000gp (dražší ale jednodušší). Sirr Tiffy vám výměnou za materiál (nebo peníze) předá komunikační orb Templářů a přímý příkaz nepokoušet se bojovat se Solusem. Vaším úkolem je pouze Soluse vystopovat a přivolat zásahovou jednotku templářů, která Soluse zneškodní.
Klikněte pravým tlačítkem na commorb v batohu a vyberte možnost "Contact". Pokecejte s vaším operativcem, což je čarodějka s krycím (patrně) jménem Savant. Vyberte si jako téma váš současný úkol ("Current Assigment") a Savant do vašeho commorbu nahraje informace o Solusovi. Zdá se, že Solus po svém návratu z nedobrovolného exilu navštívil dvě sledované osoby. Lorda Daquariuse, velitele černých rytířů a potom jistého člena zamorakovy magické university, který sídlí ve Varrocku v zamorakově kapličce a věnuje se tam jakýmsi záhadným výzkumům. Asi by bylo vhodné tyto dvě osoby navětívit a trochu je vyzpovídat na téma Solusova místa pobytu. Po skončení rozhovoru se Savant znovu klikněte pravým tlačítkem na orb a tentokrát vyberte možnost "Playback" a pak "Current Assigment". otevře se vám nabídka s informacemi o Solusovi, které vám sem před chvilkou nahrála Savant. Doporučuji si je postupně prostudovat všechny, ale důležité je hlavně si pustit oba záznamy ze sledovacích orbů - Solus Observation Record 1 a 2. Nyní je čas se vyzbrojit (vemte si i něco na teleport do Varrocku) a navštívit šefa černých rytířů v jeho "tajné" základně v jihovýchodní části dungeonu pod Taverly (kdo to tam nezná, jděte pořád chodbou až narazíte na jedovaté škorpiony a od nich pokračujte přímo na jih a přes hill gianty se dostanete na základnu black knights. Sira Daquariuse najdete v jiho západní místnosti po straně velkého sálu. Pokecejte, ale nepomůžou ani prosby ani hrozby. Zabijte tedy nejbližšího (k siru Daquariusovi) černého rytíře a znovu pokecejte. Tentokrát vyměkne a prozradí alespoň jednu drobnost, které si všiml, když se Solus teleportoval pryč. V cílovém místě bylo cosi jako kožešina, ale nebyla medvědí. Informace nic moc, ale co už. Snad budete mít víc štěstí ve Varrocku. Než půjdete za mágem, vyzvedněte si z banky 20 rune essencí a zkontrolujte si oblečení. Neměli byste mít na sobě nic saradominovo ani guthixovo, protože to byste si se zamorakovým mágem moc nepokecali. Chrám je ve Varrocku jihovýchodně od obchodu s runami. Pokud tam mag není, budete ho muset nejprve vyhledat pramenů řeky co teče východně od Edgeville. (je to asi lvl 5 wilderness). Když tam na něj promluvíte, řekne vám, že to není vhodné místo k rozhovoru a pošle vás do Varrocku (a od té doby tam už pak bude pořád). Zeptáte-li se mága ve Varrocku na Solluse Dellagara, bude celkem ochoten něco prásknout, ale něco za něco. Solus ho obral o všechno, takže mag od vás potřeboval nejprve "vypomoct" 20 kousky rune essence. Přineste mu je a dostanete informaci. Pokecejte ještě jednou, tím mu předáte essenci a dostanete další drobné vodítko. Podle zamorakova mága se Solus teleportoval skoro přímo na východ. Dáte si tedy obě stopy dohromady a vyjde vám co? Vyjde vám Canifis.
Když se v Canifisu přiblížite k bance a máte commorb v batohu, spojí se s vámi Savant a začne provádět skenování okolí. Pokud se vám náhodou podaří tento rozhovor přerušit, vzdalte se od banky kousek na sever směrem ke slayermasterovi a pak se vraťte zpět k bance a rozhovor začne znovu. Savant vám během rozhovoru aktivuje funkci SCAN orbu. Přibližte se k terase hostince a tuto novou funkci použijte. Solus se skutečně objeví, ale podaří se mu teleportovat pryč. Savant se ale podaří získat předmět z místa, kam se teleportoval. Vaším úkolem bude podle tohoto předmětu najít příslušné místo a tam znovu aktivovat funkci "SCAN" orbu. Celkem to budete muset udělat šestkrát za sebou, přičemž tři lokace jsou předem dané a tři jsou náhodně vybrané (pro každého hráče jiné, seznam známých loakcí viz níže). První lokace po Canifisu je náhodná a když v ní Soluse "vystopujete" tak vás "za trest" teleportuje do Camelotu, Faladoru nebo Lumbridge. Dalším získaným clue bude champions cape (čili normalní modrý plášť) a další lokací tedy bude přízemí champions guild. Tam získáte opět stopu k náhodné lokaci, ve které budete Solusem tvrdě napadeni. Zůstane vám 5hp a Savant vás raději teleportuje do Faladoru (nebo možná i do Lumbridge, může to souviset s nastavením Gaze of Saradomin). Získaným clue bude tentokrát bone spear a další zastávkou bude Lost tribe mine. Nezapomenout svitilnu! Nechte se od goblina provést přes bludiště a zatočte doprava k velkým dveřím. použijte "SCAN" a objeví se příjemná dívenka, která se posléze promění v Soluse a dá vám pěkně po papuli. Opět získáte stopu k nějaké náhodné lokaci, kde na vás Solus pošle black knighta. Zabijte ho a získáte poslední stopu - 20 essence notes. Finální dějství se tedy odehraje v essence mine. Vyzbrojte se, nechte si jedno prázdné místo v batohu a nechte se teleportovat do essence mine (třeba ve v rune shopu ve Varrocku). Soluse zastihnete okamžitě, není třeba ho hledat nebo používat orb. Savant se konečně podařilo uzavřít Solusovi všechny cesty, takže už nemá úniku a přijme boj. Nejprve na něj Savant pošle hejno white knightu, ale Solus je všechny zabije jednim iceburstem. Teď přijde vaše chvile - pěkně zdálky oslabeného Soluse zlikvidujte nějakou range zbraní. Jakmile padne, získáte jeho čepičku a budete teleportováni zpět ven z essence dolu.
Stopy a lokace:
unholy Symbol - Scorpius grave severne od observatoře a západně od Khazar battlefield
goblin Armor - Goblin Village, poblíž domečku s generály
fremennik cloak - Relleka, u vchodu do města
banana - Karamja, banánová plantáž, mezi stromy u vchodu proti baru
krémově bílý Wizard Hat - uvnitř v přízemí Grand tree
modrý wizard hat - wizard tower
castle Wars ticket - Castle Wars
bear Fur - Ardougne, poblíž stánku s kůžemi (fur trader)
eye patch - Brimhaven, v hospodě s piráty
giant frog legs - Lumbridge slayer dungeon poblíž giant frog lvl 99.
fake beard - Al-Kharid, pobliž Ali Morrisaneho
red worm - vzadu za MC Grubbor Woods, pobliž díry v plotě.
earnuffs (klapky na uši) - Slayer tower u Canifisu, oddělení Banshees (klapky raději nasadit!)
greenmans ale - hospoda v Yannile
Přesuňte se do Faladoru, pokecejte se sirem Amikem a předejte mu Solusův klobouk jako důkaz mágova úmrtí a quest bude dokončen.
Za odměnu dostanete přístup k obchodu s white knight armorem, který vede sir Vyvin. Svůj rank v řadu bílých rytířů si můžete zvednout zabíjením rytířů černých. Jako novicové si můžete zatím koupit jen chain (1440gp) a plate legs (1920gp). Staty nic moc